موفقیت

آینده «بازاریابی محتوا»، تحت تاثیر این ۵ مورد

تکنولوژی های جدید همه چیز را، از تولید محصول گرفته تا توزیع آن، آسان تر کرده اند و راه های جدیدی را پیش روی بازاریاب ها قرار داده اند تا مشتریان جدیدی به دست آورند. برندهای هوشمند به دنبال روش هایی هستند که به وسیله آنها بهتر بتوانند به خواسته ها و نیازهای مخاطبانشان پی ببرند.

یکشنبه 21 مرداد 1397 16:49

اینفوگرافی، ۵ راه ارتقای کسب و کار با استفاده از اینستاگرام

بی شک اینستاگرام، بزرگترین شبکه اجتماعی در سال 2018 است. کسب و کارهای زیادی در اینستاگرام شکل گرفته و این روند روز به روز بیشتر پیشرفت می کند. اگر به دنبال ارتقای کسب و کار خود در اینستاگرام هستید، در اینجا 5 روش مهم که از تاثیر زیادی برخوردارند را به شما گفته ایم.

جمعه 12 مرداد 1397 16:49

گام‌های بریان تریسی در یک چرخه فروش

یک راه میانبر برای رسیدن به موفقیت در زندگی یا هر صنعت دیگر دنبال کردن رد پای آنهایی است که پیش از شما در آن حوزه یا صنعت به موفقیت دست پیدا کرده اند. این مقوله همچنین در حوزه فروش هم صادق است. این 7 گام یا 7 مرحله که باید در هر چرخه فروش جای داده شود، در واقع 7 گامی است که مثلا هر فرد جویای شغل نیز باید در مراحل جستجو و فرایندمصاحبه شغلی خودش مد

چهارشنبه 10 مرداد 1397 16:49

چگونه پرسش‌های مرتبط با قیمت را پاسخ دهیم؟

مشتری بالقوه شما تلفن را جواب می دهد، شما خودتان را معرفی می کنید و یک توضیح خیلی کوتاه از قصد خود مبنی بر تماس بیان می کنید و سپس مشتری بالقوه بدون معطلی می پرسد: “قیمت چقدره؟”

پنجشنبه 04 مرداد 1397 16:49

برندینگ از طریق کارکنان شما

کارکنان شما یکی از مهمترین نقاط تماس برای مشتریان شما هستند. در ادامه چندین مرحله مختلف را برای اطمینان از نحوه نمایندگی آنها از برند شما یادآوری می کنیم.

دوشنبه 01 مرداد 1397 12:49

تبلیغات خلاقانه؛ ساعت شنی دندانی

شرکت فیلیپس سفیدکننده دندان خود با عنوان فیلیپس‌زوم را محصولی معرفی می‌کند که در عرض یک ساعت دندان‌ها را به طرز شگفت‌آوری سفید می‌کند. تبلیغ مذکور که توسط آژانس TAG ارائه شده است، مهم‌ترین نکته‌ای را که بر آن تأکید دارد، در راستای شعار این محصول بیان می‌کند که به سفید‌شدن دندان‌ها در یک ساعت اشاره دارد.

سه شنبه 26 تیر 1397 05:49

تاسیس باشگاه ورزشی؛ صفر تا صد یک کسب و کار پرنشاط و پرسود

معضل اضافه وزن، هم اکنون به یکی از مهم ترین عوامل خطرآفرین برای سلامتی تبدیل شده است. زندگی ماشینی و آپارتمانی در کنار کمبود فضاهای سبز در شهرها و آلودگی هوا موجب شده است، تا افراد از تحرک کافی برخوردار نباشند.

جمعه 22 تیر 1397 16:49

تبلیغات خلاقانه؛ هنگام رانندگی چیزی ننوشید!

کودکان امروز، رانندگان فردا هستند؛ کودکانی که در حال حاضر با ماشین‌های اسباب‌بازی خود در حال رانندگی هستند و در آینده‌ای نه‌چندا ن دور نیز با ماشین‌های شخصی خود رانندگی خواهند کرد. بر این اساس، ترویج تفکر رانندگی سالم و کم‌خطر برای کودکان می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و این همان کاری است که یکی از برندهای معروف اسباب‌بازی، یعنی THot Wheels در یکی

پنجشنبه 21 تیر 1397 12:49

اشتباهات بازاریابی که خانه خراب‌تان می‌کنند

مهم نیست شما چه کسب‌وکاری را شروع می‌کنید، هر نوع استارت‌آپی مصون از راهکارهای اشتباه نیست، چرا که برخی اشتباهات بازاریابی اجتناب‌ناپذیر بوده و ممکن است برای هر ایده نوپایی رخ دهند، به همین منظور نیز شناختن چالش‌هایی که ممکن است پیش‌روی هر کسب‌وکاری در فرایند بازاریابی قرار بگیرند، در اجتناب از اشتباه و یا به بیان بهتر، کمتر اشتباه داشتن، مؤثر است.

جمعه 15 تیر 1397 16:49

فروش به دوستان و اعضای خانواده، آری یا خیر؟

هر کسی که در حوزه فروشندگی فعال باشد، مطمئنا از تجربه گاه و بیگاه یک فروش سهل و آسان لذت می برد. می دانم، می خواهید بگوئید که یک فروشنده حرفه ای تمام فروش های خودش را دوست دارد و از آنها لذت می برد، اما اجازه دهید با هم صادق باشیم

چهارشنبه 13 تیر 1397 16:49

ویژگی‌های یک فروشنده موفق

ویژگی هایی وجود دارد که فروشندگان موفق را از فروشندگان ناموفق جدا می کند. ویژگی های زیر در مورد بسیاری از فروشنده های درخشان صدق می کند.

جمعه 08 تیر 1397 12:49

ویدئوی شما به درد کدام شبکه اجتماعی می‌خورد؟

از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی همچنان کانون توجه بازاریابی و بودجه رسانه‌ای بیشتر شرکت‌ها هستند، باید دید کدام نوع محتوا در هر پلتفرم عملکرد بهتری دارد. با وجود افزایش تمرکز ‌روی هوش مصنوعی، ویدئو همچنان بهترین عملکرد را در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی دارد. فناوری‌های جدید دنیای بازاریابی را متحول خواهند کرد.

چهارشنبه 30 خرداد 1397 16:49

چرا شکست برای رسیدن به موفقیت لازم است؟

شیرین ترین پیروزی آن است که از همه دشوارتر باشد، وقتی که حاضرید همه چیز را در میدان نبرد رها کنید، بدون اینکه تا پیش از رسیدن به لحظه مرگ و زندگی بدانید که تلاش های قهرمانانه شما کافی خواهد بود یا نه. جامعه هیچ پاداشی برای شکست قائل نیست، و شما در کتاب های تاریخ شکست های کمی را پیدا خواهید کرد که ثبت شده باشد.

سه شنبه 22 خرداد 1397 18:49

بولگاری، برندی مدرن از دل هزاره‌ها

بولگاری نامی آشنا در حوزه جواهرات لوکس است که فعالیت خود را در سال ۱۸۸۴ در رم ایتالیا آغاز کرد و هم‌اکنون با داشتن بیش از ۲۳۰ خرده‌فروشی و ۴ هزار کارمند در سراسر جهان، یکی از مشهورترین برندهای لاکچری جهان در حوزه مد و پوشاک، جواهر، ساعت و عطر به شمار می‌رود. نکته متمایز این برند، ترکیبی است که از سنت و مدرنیته در محصولات خود ایجاد کرده است.

دوشنبه 21 خرداد 1397 18:49

ایرانی‌های شگفت انگیز؛ سنگ نوردی با دستان زنانه

الناز رکابی از آن دسته دخترهایی است که با دستان قدرتمند خویش تا بلندترین بام های قهرمانی صعود کرده است. سنگ نوردی در آغاز خشن و سخت به نظر می رسد، اما کمی که در عمق این رشته می رویم، متوجه ظرافتهای کار می شویم، جاییکه دقیقا بهانه ای می شود برای موفق تر بودن دخترها در این رشته ورزشی و شرایط فیزیکی دخترها باعث می شود تا معماها و مسیریابی ها در سنگ ن

دوشنبه 21 خرداد 1397 09:49

چگونه در هنگام مواجهه با مشکلات به تلاش ادامه دهیم؟

در این مقاله مجله Success، سونیا تامپسون هفت راه برای افزایش پشتکار و مقاومت در هنگام برخورد با سختی ها را معرفی می کند.

یکشنبه 20 خرداد 1397 18:49

کارآفرینی سالمندان؛ موفقیت در میانسالی

رسانه‌ها استارتاپ‌ها را به‌گونه‌ای تحت‌پوشش قرار می‌‌دهند که به نظر می‌رسد همه بنیان‌گذاران‌شان افرادی جوان یا نوجوان هستند. اما واقعا این‌طور نیست. کارآفرینان زیادی با گذشت سال‌ها -حتی در دوران سالمندی- توانسته‌اند ایده‌های بزرگ خود را کشف و کسب و کارشان را‌ راه‌‌اندازی کنند. در ادامه، کارآفرینان سالمند و موفقی را معرفی می‌کنیم که در سنین بالا کا

شنبه 19 خرداد 1397 18:49

عرضه محصول جدید به بازار در شش گام

اگر واقعا اختراعی دارید (یعنی چیزی که قبلا ایجاد نشده) روش ثابتی برای ورود آن به بازار وجود ندارد. یافتن نحوه‌ی وارد کردن محصول به بازار، بیشتر از اینکه به ویژگی‌ها و مزایای اختراع شما مرتبط باشد به میزان موفقیت شما مربوط است. مشتریان واقعی، اختراع‌ها را نمی‌خرند، محصولات را می‌خرند. بنابراین سعی کنید ببینید چطور می‌توانید محصولی جدید را بفروشید.

جمعه 18 خرداد 1397 18:49

کلوزآپ، نمای نزدیک از یک دندان

در سال ۱۹۶۷ یکی از برندهای معتبر جهانی در زمینه بهداشت دهان و دندان تأسیس شد که اعتبار خود را در بین مخاطبان تا به امروز حفظ کرده است. خمیردندان کلوز‌آپ، نامی آشنا برای بسیاری از مردم جهان محسوب می‌شود.

جمعه 18 خرداد 1397 16:49

چگونه تصمیم بگیریم؟

قرارگیری در موقعیت‌های دشوار وتصمیم گیری در عرض کوتاه‌ترین زمان ممکن برای همه‌ ما پیش آمده است. در چنین مواقعی احساس می‌کنیم توانایی تفکر و استدلال‌مان مختل شده است و قادر به تصمیم گیری نیستیم. بهتر است آینده‌نگر باشیم و از الان خودمان را برای موقعیت‌های مشابه آینده آماده کنیم.

چهارشنبه 16 خرداد 1397 03:49
1 از 30